Ehdot

Verkkokaupan yleiset toimitusehdot

Hinnat
Paristopalvelu EGIL pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä. Jos hintakorjaus koskee tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä. Verkkokaupasta tilattavien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksutavat
Pankkien tilisiirto verkossa
Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä Suomalaisella verkkopankilla (Nordea, Sampo Pankki, OP, Handelsbaken, SP/POP/Aktia, Ålandsbanken, Tapiola Pankki, S-Pankki sekä Neocard luottokortilla. Maksaa voi myös VISA, Visa Electron ja Mastercard korteilla. Maksu tapahtuu Checkout.fi maksunvälityspalvelun kautta. Maksaessa toimi annettujen ohjeiden mukaan. Voit tutustua Checkout.fi maksunvälityspalveluun osoitteessa http://www.checkout.fi/index.php?section=13

Toimitus
Jos tilaus sisältää useampia eri tuotteita tai tuotteiden saatavuudessa on eroja, Paristopalvelu EGIL saattaa postittaa tilatut tuotteet useammassa erässä.

Toimitustapa
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan tilauksessa olevaan toimitusosoitteeseen kirjaamattomana kirjeenä.

Toimitus ulkomaille
Verkkokaupan tilauksia toimitetaan myös ulkomaille.

Tilausvahvistukset
Hyväksyttyään tilauksen asiakas saa näytölleen tilausvahvistuksen. Asiakas saa lisäksi sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen käsittelyyn ottamisesta, jos hänen sähköpostiosoitteensa on Paristopalvelu EGIL:n käytettävissä.

Toimituskulut
Toimimituskuluja ei peritä koska toimitus- sekä käsittelykulut sisältyvät tuotteiden hintaan

Toimitusaika
Yleinen toimitusaika on 1-3 päivää, sillä varauksella että tilattua tuotetta on varastossa.


Palautusoikeus ja tilauksen peruutus

Palautusoikeus
Paristopalvelu EGIL:n verkkokaupan asiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tilauksen peruutuksesta pyydetään ottamaan yhteyttä Paristopalvelu EGIL:n asiakaspalveluun (puh. 050-5556876) tai sähköpostitse: info@egil.fi. Tuotteiden palautuksen voi tehdä alla olevaan osoitteeseen ilmaisena asiakaspalautuksena:
Paristopalvelu EGIL
PL 135
00201 Helsinki

Tilauksen peruutuksen ja tuotteen palautuksen edellytyksenä on, että tuote on avaamaton ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa ja että tuotteen palauttaminen tapahtuu viipymättä. Palautukseen tulee liittää tilinumero rahojen mahdollista palatusta varten sekä lähetyksessä mukana ollut lasku/kuitti.

Reklamaatiot
Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydetään tekemään viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta Paristopalvelu EGIL:n asiakaspalveluun (PL 135, 00201 Helsinki, puh. 050-5556876, sähköposti: info@egil.fi) Virheellinen tuote korvataan pääsääntöisesti toimittamalla virheetön tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, kyseeseen voi tulla hinnan alennus tai kaupan purku.

Tilauksen peruminen
Asiakas voi perua tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut verkkokaupan ilmoittamassa ajassa. Tilauksen peruutuksesta tulee ilmoittaa Paristopalvelu EGIL:n asiakaspalveluun (PL 135, 00201 Helsinki, puh. 050-5556876). Asiakkaalle pyritään ilmoittamaan viipymättä sähköpostilla, mikäli toimitusajassa tapahtuu oleellisia muutoksia.

Paristopalvelu EGIL pidättää oikeuden tilauksen perumiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

Muuta
Paristopalvelu EGIL ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä, eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Paristopalvelu EGIL pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Paristopalvelu EGIL:n ja asiakkaan välistä sopimusta koskevat mahdolliset riita-asiat, mikäli niistä ei päästä sopimukseen, ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa

Lahjakortti